[vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” full_height=”yes” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][nectar_highlighted_text style=”half_text”]
Psychoterapia
[/nectar_highlighted_text]
Psychoterapia dzieci polega na regularnym kontakcie dziecka z terapeutą, prowadzącym do nawiązania bezpiecznej, opartej na zaufaniu relacji. W trakcie spotkań dziecko poprzez swoją naturalną aktywność w zabawie i rozmowie przekazuje ważne dla niego sprawy i problemy oraz sposób w jaki je przeżywa. Terapia skupiona jest na zrozumieniu źródła i natury problemu oraz na wnikliwym przeanalizowaniu uczuć, lęków i kłopotów, z jakimi boryka się dziecko. Praca terapeutyczna ma na celu poprawę bieżących trudności, usunięcie objawów zewnętrznych jak również ich przyczyn oraz wypracowaniu trwałej zmiany życia psychicznego
Zakres pomocy obejmuje: objawy lękowe, fobie, tiki, natrętne myśli, zachowania agresywne, buntownicze, depresja dziecięca, apatia, wycofanie, ADHD, impulsywność, kłopoty z koncentracją uwagi, kłopoty w szkole, nieumiejętność nawiązywania relacji rówieśniczych, trudności w nauce, zaburzenia snu, moczenie nocne, zaparcia nawykowe, trudności z jedzeniem, trudności z adaptacją do środowiska szkolnego, przedszkolnego, trudności z radzeniem sobie ze stresem, dolegliwości fizyczne wywołane przez czynniki psychiczne (np. bóle głowy, brzucha, wymioty).