[vc_row type=”full_width_background” full_screen_row_position=”middle” full_height=”yes” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″ shape_divider_position=”bottom” bg_image_animation=”none” shape_type=””][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_link_target=”_self” column_shadow=”none” column_border_radius=”none” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][nectar_highlighted_text style=”half_text”]
[/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner column_margin=”default” text_align=”left”][vc_column_inner column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][nectar_btn size=”large” button_style=”regular” button_color_2=”Accent-Color” icon_family=”default_arrow” url=”spoldzielnia-parasol.pl/test/poradnia-psychologiczno-pedagogiczna” text=”Wroć do poprzedniej strony” css_animation=”fadeInUp”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]
Terapia pedagogiczna
[/nectar_highlighted_text][vc_row_inner column_margin=”default” text_align=”left”][vc_column_inner column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none” enable_animation=”true” animation=”reveal-from-bottom”][vc_column_text]to specjalistyczne działania mające na celu usunięcie przyczyn i objawów trudności w uczeniu się, nastawione na eliminowanie ujemnych konsekwencji, podwyższanie samooceny i motywacji do dalszego działania i do obowiązków szkolnych. Terapia ta dąży do wszechstronnego rozwoju zdolności poznawczych i percepcyjno-motorycznych. Zajęcia są prowadzone w przyjaznej atmosferze, a program zajęć jest dostosowany indywidualnie do każdego dziecka. Do współpracy zapraszamy również rodziców oraz opiekunów dzieci, którzy jako nasi partnerzy są na bieżąco informowani o programie zajęć, postępach dziecka oraz o zaleceniach i ćwiczeniach do kontynuacji w środowisku domowym.W ramach terapii pedagogicznej proponujemy:[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner column_margin=”default” text_align=”left”][vc_column_inner column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” width=”1/1″ tablet_width_inherit=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”]
- zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów dyslektycznych, których celem jest podniesienie sprawności ucznia w zakresie sprawności czytania i pisania poprzez odpowiednio dobrane metody i formy pracy (dysgrafia, dysortografia);
- zajęcia rozwijające w dzieciach podstawowe umiejętności społeczne i emocjonalne oraz przygotowujące do radzenia sobie w trudnych sytuacjach, kształtujące odporność na stres, kształtujące pozytywne i optymistyczne nastawienie do życia;
- zajęcia redukcji stresu w oparciu o koncepcję uważności (mindfulness);
- Warsztaty Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – główną ideą tej metody jest posługiwanie się ruchem jako narzędziem wspomagania rozwoju psychoruchowego dziecka i terapii zaburzeń tego rozwoju. System ćwiczeń w tej metodzie wywodzi się z naturalnych potrzeb dziecka, zaspokajanych w kontakcie z dorosłymi. Zajęcia przeznaczone są dla dzieci przedszkolnych i z zakresu wczesnego wieku szkolnego;
- trening kreatywności i twórczości – którego celem jest zwiększenie potencjału twórczego dzieci w zakresie rozwijania talentów, stymulowania wyobraźni, rozwiązywania problemów, realizowania celów, umiejętności wyrażania siebie i komunikowania.